Belföld

Mennyit ér a politikai kommunikáció? – Political Capital

24.hu
24.hu

2002. 08. 14. 08:58

Júliusban a száznapos program teljesítése, az újabb száznapos program előkészületei, valamint Medgyessy Péter személyes politikusi imázsának formálása állt az MSZP kommunikációjának középpontjában. Az ügynökügy a jobboldal számára negatívvá formálása után ismét a cselekvő kormány képének kialakítása folyt a kormányzati oldalon. Ez - a korábbi hónapokkal szemben - már tudatos és viszonylag fegyelmezett stratégia mentén történt: egyszerre csak egy ügyre összpontosít a kormányzati kommunikáció, amelyet igyekszik több napon át a média napirendjén tartani. A kormány új - bár könnyen támadható - kommunikációs eszközöket is igénybe vett: televíziós és újsághirdetések jelentek meg, amelyek a száznapos program elemeit népszerűsítik. A szélsőjobboldal akciói és Orbán Viktor eltűnése komoly zavarokat okozott a jobboldal kommunikációjában - állítja a Political Capital. [Népszabadság]
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

A Piramis gameshow díszlete

Újabb furcsaság a TV2-n A Piramisban

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.