Belföld

Átrendeződik a PR-cégek piaca – az alternatív megoldásoké a jövő?

24.hu
24.hu

2002. 08. 01. 08:33

A reklámkommunikációs- és PR-piacon világméretű átrendeződés megy végbe, amelynek hatásai Magyarországon is nyomon követhetők. Egy német kutatási szerint bizonyosnak látszik, hogy a vállalatok a hagyományos hirdetési formákra egyre kevesebb, míg más megoldásokra, például PR-re, online vagy eseménymarketingre, szponzorációra egyre többet költenek. Magyarországon a vállalati szakemberek 60 százaléka véli úgy, hogy a jövőben a hagyományos hirdetési gyakorlatról az alternatív megoldások lesznek hangsúlyosak. [Magyar Hírlap]
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Megszólalt Havas Henrik

Hosszú Katinka megvédte az Eb-címét

Miniature figures near Bitcoin physical coin. Futures on Bitcoins increased by more than 20% after their American debut on the Chicago Cboe Futures Exchange.  (Photo by Manuel Romano/NurPhoto)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.