Belföld

Mérsékelten bővül a médiaipar

24.hu
24.hu

2002. 06. 06. 09:00

[FN] A PricewaterhouseCoopers felmérése szerint az Egyesült Államokban történelmi mélypontra zuhannak a hirdetési bevételek az idén és jövőre a hagyományos földi sugárzású és a kábeltévé-társaságoknál egyaránt: az előbbinél átlagosan mindössze 3,3 százalékkal nőnek a hirdetési bevételek, míg a kábeltévés cégeknél 6 százalékkal. Valamivel jobb helyzetben vannak az európai televíziótársaságok, amelyeknél - részben új csatornák beindításának köszönhetően - 2002-2006 között évi 4,2-7,1 százalékkal bővülhetnek a hirdetési bevételek a kábel-, illetve a földi sugárzású műsorszóróknál. A napilapoknál a legrosszabb a helyzet: az USA-ban meredeken zuhantak a hirdetési bevételek tavaly. Az apróhirdetések 15 százalékkal csökkentek, miután a legfontosabb kategóriában, az álláshirdetéseknél közel 35 százalékos volt a visszaesés. [Világgazdaság]
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nyíregyháza, 2016. december 27.
Vásárlók egy telekommunikációs üzletben a karácsony utáni leárazás idején Nyíregyháza egyik bevásárlóközpontjában 2016. december 27-én. Az ünnep után megkezdődött az üzletekben a hagyományos év végi leértékelés.
MTI Fotó: Balázs Attila
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.