Belföld

Tartja piaci helyzetét Kínában a Volkswagen

[FN, MTI-Eco] Az erős piaci verseny ellenére a Volkswagen konszern tartja piaci részesedését Kínában, és az idén több mint 400 ezer autót ad el az ázsiai országban. Ez az idei évre jelzett kínai autópiacnak mintegy a fele. A VW leánycége, az Audi az idén 31 ezer autó értékesítésére számít, a korábbi 29 ezer után. A cég ázsiai-csendes-óceáni elnöke a csütörtökön kezdődő idei kínai autószalon alkalmából nyilatkozott. Annak ellenére, hogy elemzők az év elején stagnálást valószínűsítettek a kínai autópiacon az ország tavalyi WTO-belépése miatt, a Volkswagen az első öt hónapban 186 ezer autóval, 16,5 százalékkal többet adott el ott, mint a tavalyi első öt hónapban.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik