Belföld

Emelkedhetnek a marketingbüdzsék

24.hu
24.hu

2002. 06. 04. 12:17

[FN, MTI-Eco] A marketingkommunikációs büdzsé növekedésére számít a következő két évben a vállalati döntéshozók mintegy kétharmada - mondta Bokker Sándor, a Netsurvey Internetkutató Intézet igazgatója. A Netsurvey az ezzel kapcsolatos felmérést az idén tavasszal 138 hirdetési megbízásokat adó vállalat, 39 reklámügynökség és 21 médiavállalkozás vezetőjének on-line megkérdezésével végezte. A felmérésből kiderült, hogy a döntéshozók a marketingbüdzsé kétszámjegyű növekedését várják 2002-ben. Bokker Sándor kifejtette, hogy a marketingkommunikációs büdzsé növekedését illetően a reklámügynökségek és a médiavállalkozások vezetői óvatosabban nyilatkoztak: közülük csak minden második vár bővülést, míg egyharmaduk azt gondolja, hogy stagnálnak az ilyen jellegű kiadások. Minden tizedik e körbe tartozó válaszadó a büdzsé csökkenését jelezte előre.
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Pregnant woman sitting in childbearing center
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.