Belföld

Megjelent a hetedik Nagy kreatív könyv – reklámszemle

24.hu
24.hu

2002. 05. 08. 09:21

Közel ezer megbízó cégének, brandjének, termékének, szolgáltatásának hirdetése közel 500 alkotó kivitelezésében: szokás szerint a hazai reklám egy évének termését sorakoztatja föl a Geomédia kiadásában az idén hetedszer megjelent Nagy kreatív könyv. A válogatás nem tükrözi a szerkesztők értékítéletét: a több mint száz ügynökség - köztük a reklámosok mellett fotósok, webtervezők, designstúdiók is - önállóan állítja össze a tevékenységét saját legjobb belátása szerint megjelenítő kollekciót. [Világgazdaság]
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.