Belföld

Megnyílt a KIT KAT Klub (www.kitkat.hu) az Interneten

A Nestlé Hungária Kft. az eddig forgalomban lévő KIT KAT mellett 2002. áprilisában bevezette az új KIT KAT ChunKy szeletes csokoládét.

A ChunKy egy egyedi termék, bár összetevőiben megegyezik az eddig ismert KIT KAT csokoládéval, ropogós nápolyival és rengeteg finom tejcsokoládéval készül. A KIT KAT ChunKy már a világ számos országában hatalmas sikert aratott, amelyben márciustól már a magyar vásárlók is részesedhetnek.

A márka főleg fiatalokhoz szóló üzenetében a kikapcsolódásra szólít fel: Have a break, have a KIT KAT – Kikapcsol mindenKIT KAT. A KIT KAT tavasszal TV, rádió, illetve internetes támogatásban részesül és várhatóan nagy közönségsikert arat majd. A TV reklám mellett nagy visszhangra számíthat a márka új interaktív internetes oldala is, amely április tizenhetedikétől
látogatható.

Aki belép a site-ra a KIT KAT Klubban találja magát. Itt minden a teljes kikapcsolódást szolgálja. A látogató választhat letölthető képernyővédő, háttérképek között, sőt a reklámfilmet is megnézheti. Ezen kívül természetesen a termékválasztékról is kap információt. Azonban a site lelke egy online és offline egyaránt játszható – folyamatosan megújuló – kirakós játék, amely kis fájlmérete miatt e-mail-ben terjed a fogyasztók körében.

A játékban a legügyesebbek egyedi KIT KAT ajándéktárgyakat nyerhetnek, melyek nem kaphatóak sehol, kizárólag a KIT KAT játékkal nyerhetőek. A 20 legügyesebb játékos neve folyamatosan nyomon követhető a website-on, így ország-világ megtudhatja, hogy ki a legügyesebb. A játék továbbküldését a KIT KAT Klub (www.kitkat.hu) jelentős számú pluszpontokkal jutalmazza, amely még közelebb hozhatja a játékosokat az áhított nyereményekhez.

A Nestlé Hungária Kft. (www.nestle.hu) Magyarországon egyedülálló módon elsőként alkalmaz valódi e-mail alapú vírusmarketinges megoldást egy FMCG termék bevezetésénél. A cél ezzel az új termék ismertségének robbanásszerű növelése. Az internetezők játékszenvedélyére alapozva a gyorsan terjedő kirakós játék került az újonnan felálló brand site középpontjába. A kirakós játék kis méreteinél fogva felhasználóbarát, könnyen és gyorsan
továbbküldhető. A KIT KAT Klub a játék továbbküldését jelentős számú plussz ponttal honorálja, ezzel is több látogatót von be a játékba és vonz a website-ra.

Az internetes oldal elindításának célja a KIT KAT ChunKy célcsoportjának elérése olyan médiumon keresztül is, amely a fiatalok körében egyre népszerűbb.

A KIT KAT márka reklámtevékenységéért a Partners J. Walter Thompson felelős, a KIT KAT Klub online kivitelezését a BIG FISH Internet végzi.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik