Belföld

Újít a reklámpiacon a Szonda Ipsos: plakátterv

24.hu
24.hu

2002. 04. 17. 10:01

Többek között a közterületi reklám célcsoportos elérésének hatékonyságát növelheti az egységes táblaminősítő rendszer (etr) elnevezésű szakmai szabvány, amely az óriásplakátok fizikai paraméterei és a Szonda Ipsos közlekedési szokásokat összegző adatai alapján segíti a hirdetők, médiatervezők árérték arányos eligazodását az utóbbi esztendőkben kialakult táblarengetegben. Az etr keretében több, egyidejűleg érvényesülő szempont alapján súlyozzák az egyes óriásplakáthelyek főbb jellemzőit. [Világgazdaság]
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Mentőkhöz menekült az elkószált 14 éves kutya

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.