Belföld

A Győri Likőrgyár konkurenciát állít a Bacardinak

24.hu
24.hu

2002. 04. 11. 09:41

Egy hónapon belül megkezdi alacsony, 5-6 százalékos alkoholtartalmú új üdítőitala forgalmazását a Győri Likőrgyár Rt. Ilyen terméket Magyarországon a Zwack Unicum és a Bacardi forgalmaz, de a győri cég felmérései szerint gyakran nem tudják kielégíteni a keresletet. Az italféleség nagyon népszerű, a diszkókban szinte csak ezt isszák - indokolta a Világgazdaságnak a termék piacra dobási tervét Szatmári Tamás vezérigazgató. Az cég új italának még nincs neve. A társaság tájékoztatóján elhangzott, hogy a cég egy hónap múlva megkezdi a szénsavas termékek gyártását is. Ehhez mintegy 220 millió forintos beruházással olasz gyártó, palackozó és címkéző gépsort helyez üzembe. [Világgazdaság]
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.