Belföld

A Győri Likőrgyár konkurenciát állít a Bacardinak

Egy hónapon belül megkezdi alacsony, 5-6 százalékos alkoholtartalmú új üdítőitala forgalmazását a Győri Likőrgyár Rt. Ilyen terméket Magyarországon a Zwack Unicum és a Bacardi forgalmaz, de a győri cég felmérései szerint gyakran nem tudják kielégíteni a keresletet. Az italféleség nagyon népszerű, a diszkókban szinte csak ezt isszák - indokolta a Világgazdaságnak a termék piacra dobási tervét Szatmári Tamás vezérigazgató. Az cég új italának még nincs neve. A társaság tájékoztatóján elhangzott, hogy a cég egy hónap múlva megkezdi a szénsavas termékek gyártását is. Ehhez mintegy 220 millió forintos beruházással olasz gyártó, palackozó és címkéző gépsort helyez üzembe. [Világgazdaság]

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik