Belföld

Akár 50 milliót is költhetnek a marketingkampányra

Limitálnák a Széchenyi-hitelkártyával történő napi készpénzfelvételt - értesült a Világgazdaság banki forrásból. Elképzelhető, hogy kártyánként százezer forint lenne a korlát. Információink szerint a programban részt vevő bankoknak az egységes bevezető marketingkampányhoz nettó 33-50 millió forinttal kell beszállniuk. Banki körökben nehezen megvalósíthatónak tartják a Széchenyi-kártya áprilisi indulását - értesült a lap pénzintézeti forrásból. Úgy vélik, sok még a nyitott kérdés. Attól is tartanak, hogy a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK), valamint a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) által a program bonyolítására alapított Ka-Vosz Rt.-nek fizetendő díj megdrágítja a kártyát, és csökkentheti a termék piacképességét. [Világgazdaság]

Ajánlott videó

Olvasói sztorik