Belföld

A Fiat a márkára épít

24.hu
24.hu

2002. 03. 08. 12:51

[FN] Az eladósodott olasz ipari társaság és autógyártó, a Fiat hosszútávú márkaépítési politikát folytat , amely nagyban növelheti a Fiatok és az Alfa Romeók nívóját. Az elemúlt hat hónapban, és a 2002-ben követendő terveknek köszönhetően a vállalatnak sikerülhet három típus megerősítése a piacon - nyilatkozta Giuseppe Perol elnök. Tavaly nyáron a cég 6 ezer értékesítőjének tartott továbbképzést Milánban 5 millió euróért. Ennyi pénzből akár egy teljesen új autót is piacra dobhatott volna a társaság. Ráadásul idáig 14 milliárd eurót költöttek fejlesztésre és kutatásra, hogy 2005-ig 19 új modell gyártását kezdhessék meg. [More on BBC News]
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

JERUSALEM, ISRAEL - DECEMBER 11:  Protesters burn a poster of U.S. President Donald Trump in front of the Damascus Gate at the entrance to the Old City on December 11, 2017 in Jerusalem, Israel. In an already divided city, U.S. President Donald Trump pushed relations in the city to breaking point after making the announcement to recognize Jerusalem as Israel's capital.  (Photo by Chris McGrath/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.