Belföld

Integrált multi-csatornás kereskedelmi rendszer a Mitutoyo részére

A Mitutoyo Hungary integrált multi-csatornás kereskedelmi rendszerének fejlesztését és testreszabását nyerte el a Morgan Hill Consulting.

A több mint félmilliárd forintos forgalmat kezelő rendszer B2B megoldásaival jóval túlnő a klasszikus integrált vállalati (ERP) rendszereken. A rendszer központi része Microsoft SQL alapokra épül, a B2B megoldások pedig a Morgan Hill Consulting, korábban a Külügyminisztérium tájékoztatási és információs rendszere, valamint a Bookline antikvár könyváruház fejlesztésekor is használt Java2 Enterprise Edition alapú iStore technológiáját használják.

A rendszer lefedi a kereskedelmi cég teljes pénzügyi, logisztikai, és ügyfél-, és beszállító-kapcsolattartással kapcsolatos feladatait, ahol számos B2B megoldást valósít meg. A kor és a modern CRM rendszerek kihívásainak megfelelve, a kapcsolattartás klasszikus eszközei mellett megjelennek az új kommunikációs médiumok. Az ügyfelek minden szituációban maguk választhatják meg a számukra legmegfelelőbb kommunikációs csatornát, melyek teljesen csereszavatosak:

– internetes áruház személyre szabott felülete
– fax (papírmentes)
– elektronikus dokumentumok (XML)
– e-mail
– telefon
– papír (levél, fax)

A megrendelők a jelenlegi papír alapú üzleti folyamatok teljes kiváltását és a manuális munka több mint 50%-os csökkenését tervezik. Jelenős javulást várnak az ügyfélkiszolgálás minősége terén is.

A rendszer első részének átadását 2002 második negyedévében tervezik.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik