Belföld

A tévéreklámnál jobb a hostess-akció

24.hu
24.hu

2001. 11. 27. 10:08

[FN, BTL.hu] Az emberek többnyire ragaszkodnak a jól bevált márkákhoz és elfogadják a hostess-akciókat - derül ki a Human Telex felméréséből. A vásárlók többsége márkahű, ez az arány Északkelet-Magyarországon a legkisebb. A váltás fő oka a minőségben és árban kedvezőbb ajánlat. A hostess akciókhoz való hozzáállás Délkelet-Magyarországon a leginkább pozitív. Ezzel szemben egyöntetű a tévéreklámokkal szembeni elutasítás.
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

2871252 06/13/2016 US soldiers during a stop of the US armed forces in Riga in the course of the Dragoon Ride II of the Saber Strike-2016 international exercise. Taisija Voroncova/Sputnik
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.