Belföld

A mai napon

Online kutatás indult a below-the-line médiumok Magyarországi használatáról. A kérdőív azt kutatja, hogy hogyan vélekedik egymásról és a szakmáról a megrendelői oldal - a vállalatok marketing döntéshozói -, illetve az ügynökségi oldal - a nem hagyományos reklámeszközök készítői és alkalmazói.

A Bell Telemarketing, mint BTL ügynökség, e fekete folt feltárásával szeretne hozzájárulni a szakma pontosabb tájékozottságához. Most, a IV. Direkt Marketing Konferencia (DIMAKO) kapcsán elindult kutatással lehetőség nyílik arra, hogy mindkét fél új, érdekes, de legfőképp hasznos információt kapjon a másik oldal álláspontjáról és a BTL hazai helyzetéről.

A kérdőív mától november végéig lesz elérhető a (http://www.belltelemarketing.hu) címen. A kérdésekhez – a kutatás szakmaiságát óvandó – csak regisztráció után lehet hozzáférni.

Az online kutatás olyan portálokról is elérhető, mint az Index, a FigyelőNet, vagy a BTL.hu. A kérdőívet a DIMAKO helyszínén – november 6-án és 7-én – is kitölthetik a konferencia résztvevői.

A kérdőív kiértékelése után az elemzést a Bell Telemarketing költségmentesen eljuttatja a kutatásban résztvevők számára.

További információ:
Horváth Odett
455-6161
ohorvath@bell.mcsoport.hu

Ajánlott videó

Olvasói sztorik