Belföld

Beszűkült a hirdetési világpiac

[MH] Egyes becslések szerint idén mintegy 15-20 százalékkal kevesebbet költenek majd a hazai cégek reklámra , mint tavaly. Ennek oka, hogy a magyar vállalkozások is megérzik a romló nemzetközi helyzetet, a recesszió mélyülését, illetve a március 1-jén életbe lépett, módosított reklámtörvény is kedvezőtlenül befolyásolja a hirdetési piacot. Hiszen csak a dohánygyárak évente mintegy 1 milliárd forintot költöttek reklámra, ám idén július 1-jétől már tilos népszerűsíteni a füstölnivalót a sajtóban. A megváltozott jogszabályt egyébként a szakma elfogadta, ami a Magyar Reklám Szövetség jogi bizottságának elnöke szerint kisebbfajta szenzáció. Részletek a Magyar Hírlapban >>

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik