A zacskós fűszerkeverékek esetében a cég – piacvezető pozíciója mellett – 41 százalékos növekedést ért el tavaly. Különösen sikeresek a grill fűszerkeverékek, melyek minden második háztartásban fellelhetőek. Piackutatási eredmények szerint a márkanév ismertsége a háztartást vezetők körében 83 százalékos, a termékek megítélése pozitív, korszerű és divatos. A jelentős piaci jelenléthez tartozik, hogy a termékek szinte minden üzletben kaphatóak, a cég minden élelmiszer kereskedelmi hálózatban jelen van.
A gasztronómiai termékek – nagy kiszerelésű fűszerek és fűszerkeverékek – forgalmazásának növelése kulcsfontosságú volt tavaly a Kotányi számára. Ezen a területen 54 százalékos növekedést ért el.
A mintegy százötven féle termékből álló kínálat negyven százaléka hazai termék, a Kotányi nemzetközi vállalata kizárólag magyar fűszerpaprikát forgalmaz külföldön is.
Háttér:
A Kotányi Hungária Kft. – az eredetileg 1881-ben, Szegeden alapított, ma Ausztriában működő – Kotanyi GmbH. leányvállalata. 1992 óta van jelen Magyarországon, alaptőkéje 52 millió forint, magyarországi alkalmazottainak száma 30 fő.
További információ:
Sándor Judit: GGK Direct PR, tel.: 06 30 900 73 50.