Belföld

Westend City mint hirdető médium

(Népszabadság) Egy olyan bevásárlóközpont, mint a Westend City Center, új reklámhordozó médiumként is működtethető, példát véve a hasonló amerikai komplexumokról. A Westendben alkalmazható különféle reklámformák együttes hatását eredményesebbnek tartják az eddigieknél - olvasható a Népszabadságban. A tulajdonosok által megrendelt szociológiai vizsgálat adatai szerint a látogatók legnagyobb, 39 százalékot kitevő csoportjának tagjai nem meghatározott vásárlási szándékkal térnek be e komplexumba. Legfeljebb sok egyéb elfoglaltság mellett föltérképezik a kereskedelmi ajánlatokat is. Az emberek átlagosan 106 percet töltenek el a központ területén. A napi látogatók száma meghaladja a százezer főt. Évente mintegy 26 millióan fordulnak meg a hatalmas centrumban, és vásárolnak, ügyeket intéznek, szórakoznak, társasági életet élnek, ejtőznek, nézelődnek is. Az adatok szerint a közönség összességében az országos átlagnál jelentősen magasabb vásárlóerőt képvisel - ez további vonzerőt jelent a hirdetők számára. A boltok elhelyezése már eleve kereskedelmi célcsoportok szerint történt. Az alsó szinten található üzletek az olcsóbb áron vásárolni kívánókat hívják elsősorban, a második szinten a közepes árfekvést választókat, a felső szinten pedig az exkluzív kínálatra vágyókat. Mindez együtt különleges alkalom a célzott és hatékony reklámozásra, továbbá a hagyományos hirdetési formák együttes alkalmazására, összehangolására és újak bevezetésére.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik