(Népszabadság) Egy olyan bevásárlóközpont, mint a Westend City Center, új reklámhordozó médiumként is működtethető, példát véve a hasonló amerikai komplexumokról. A Westendben alkalmazható különféle reklámformák együttes hatását eredményesebbnek tartják az eddigieknél - olvasható a Népszabadságban.
A tulajdonosok által megrendelt szociológiai vizsgálat adatai szerint a látogatók legnagyobb, 39 százalékot kitevő csoportjának tagjai nem meghatározott vásárlási szándékkal térnek be e komplexumba. Legfeljebb sok egyéb elfoglaltság mellett föltérképezik a kereskedelmi ajánlatokat is. Az emberek átlagosan 106 percet töltenek el a központ területén. A napi látogatók száma meghaladja a százezer főt. Évente mintegy 26 millióan fordulnak meg a hatalmas centrumban, és vásárolnak, ügyeket intéznek, szórakoznak, társasági életet élnek, ejtőznek, nézelődnek is. Az adatok szerint a közönség összességében az országos átlagnál jelentősen magasabb vásárlóerőt képvisel - ez további vonzerőt jelent a hirdetők számára.
A boltok elhelyezése már eleve kereskedelmi célcsoportok szerint történt. Az alsó szinten található üzletek az olcsóbb áron vásárolni kívánókat hívják elsősorban, a második szinten a közepes árfekvést választókat, a felső szinten pedig az exkluzív kínálatra vágyókat. Mindez együtt különleges alkalom a célzott és hatékony reklámozásra, továbbá a hagyományos hirdetési formák együttes alkalmazására, összehangolására és újak bevezetésére.
Ajánlott videó
- 08:19 Nagy Ervin a Telexen: Belarusz előszobájában élünk
- 08:02 A kutyáját próbálta megmenteni, belehalt az amerikai férfi
- 08:00 Fuvarozók Lázárék döntéséről: „súlyos tévedés”, „indokolatlan csapás”, melynek többletköltségét előbb-utóbb a lakosság nyelheti le
- 06:58 „Ha ez az isteni rend ért minket, akkor itt boldogulunk” – kárpátaljai magyarok mesélnek arról, miért nem indította őket útnak a háború
- 06:39 Nem szánon jön és melege lesz a Mikulásnak
- 06:32 Háromszoros olimpiai bajnok pólós vitte haza az egyik Prima Primissimát
- 06:03 Éjfél előtt csapódott egymásba négy autó az M44-en
- 06:00 Lenyelte a tojást, aminek nem volt sárgája – letartóztatták a férfit
- 05:15 Meddig hisznek a gyerekek a Mikulásban?
- 03:31 Golovin: A szívünk a helyén volt, ennek köszönhető, hogy bejutottunk a legjobb nyolcba
- 22:59 Óriási győzelemmel hangolt a magyarok elleni vb-meccsre az olimpiai bronzérmes
- 21:41 A nap legfontosabb hírei - 2025.12.05.
- 21:29 „Én ezt nem fogom kibírni” – egy gyermekotthonból elszökött 11 éves fiú történetét mutatta be Magyar Péter és Bódis Kriszta
- 21:28 Magyarország megvétózta Ukrajna támogatásának B-verzióját
- 21:01 Depresszió, demencia, 4500 liter vizelet – hogy lesz valakiből extrém takarító, és miért közvetíti ezt a YouTube-on?
- 06:32 Háromszoros olimpiai bajnok pólós vitte haza az egyik Prima Primissimát
- 17:56 Súlyos vereségre készül a Fidesz?
- 06:03 Éjfél előtt csapódott egymásba négy autó az M44-en
- 22:59 Óriási győzelemmel hangolt a magyarok elleni vb-meccsre az olimpiai bronzérmes
- 16:58 A Facebookon kér segítséget a Zala Vármegyei Kormányhivatal az egyik dolgozó kislányának
- 16:34 Kábítószer birtoklása miatt adtak ki elfogatóparancsot a korábbi magyar ökölvívó ellen
- 06:00 Lenyelte a tojást, aminek nem volt sárgája – letartóztatták a férfit
- 16:09 Magyar Narancs: a MÁV eltörli legnépszerűbb kedvezményét
- 17:08 „A szakmaiság mellett nekünk emberként fog igazán hiányozni” – így emlékeznek Kiss Gábor borászra Villányban
- 20:00 21 Kutatóközpont: Hat százalékkal többen gondolják, hogy jobban járnának anyagilag a Tisza győzelmével
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
