Advent

Elkészült a John Lewis alternatív karácsonyi reklámja, máris több millióan látták

Egy csapat brit fiatal elkészítette John Lewis alternatív karácsonyi reklámját, melynek főszereplője egy apa, aki azzal küzd, hogy különlegessé tegye a karácsonyt a fia számára, írja a BBC.

Ugyan a rövidfilmet még csak egy napja tették közzé, a közösségi médiás platformokon már most több milliós megtekintésnél jár.

Az alkotók üzenete egyértelmű: a karácsonyt nem lehet megvásárolni. A jelenlegi nehéz gazdasági helyzetben szerették volna mindenkiben tudatosítani, az a fontos, hogy karácsonykor kik vesznek körbe minket és hogy emlékezzünk a már elvesztett szeretteinkre.

A reklám csattanóját kár lenne lelőni, úgyhogy aki teheti, szánjon rá négy percet az életéből, mert megéri.

Kapcsolódó

Ajánlott videó

Olvasói sztorik