Az új igazgató szakmai pályafutását 2004-ben kezdte az RTL Klub kereskedelmi osztályán. Kezdetben a planning csoportban dolgozott, majd két hónap elteltével már a kábelcsatornák kampányait kezelte.
Ahogy a kábelportfólió, úgy az ő kihívásai is egyre nőttek, először sales executive, később brand managerként látta el a csatornák értékesítési feladatait. 2008-ban az RTL szponzorációs csapatához csatlakozott, majd a megújult r-time struktúrában marketingkommunikációs vezetőként szavaztak neki bizalmat.
2009 szeptemberétől visszatért a gyökerekhez, és mostanáig az r-time sales csapatában dolgozott key account managerként. Bakcsy Szilárd november 2-től lett az r-time Kft. értékesítési igazgatója.
Az r-time különösen jelentős szerepet tölt be a hazai médiapiacon, hiszen a társaság értékesíti az RTL Klub, az RTL II, a Cool, a Film+, a Film+2, az AXN, a Discovery Channel, az RTL+, a Sorozat+, a Muzsika TV, a LifeNetwork és az Ozone, továbbá a TLC és az Investigation Discovery (ID) reklámperceit.