A Világgazdaság évértékelő összefoglalójából kiderül, hogy itt újítanak fel több nosztalgia villamost, építenek emeletes vonat kocsitestet, talán még a közép-ázsiai kormányvonatok építésébe is beszállnak, de alig jutnak belföldi megbízásokhoz.
Kényszerű elbocsátások is voltak
A vállalat tavalyi árbevétele az előzetes adatok szerint 6,2 milliárd forintra csökkent az előző évi, közel 8 milliárd forintról, az üzemi eredménye várhatóan 300 millió forint alatti veszteséget mutat. A számokkal mégis elégedett Orbán Péter ügyvezető igazgató, mert a működési feltételek nehezek voltak, emiatt a veszteségek lényegesen nagyobbaknak ígérkeztek a ma vártnál. A nagyobb mínusz megakadályozására költségcsökkentés indult a vasúti járműjavító társaság tevékenységének minden területén, így közel 400 milliót faragtak le a fix költségekből. A kft. létszáma 400 fő körülire csökkent, és Orbán Péter várakozásai szerint a szám az idén stabilizálódik.
A teljes cikket elolvashatják itt.