A Piactér számokban
• 66 megállapodás
• 21 civil szervezet és 7 cég vett részt
• több mint 50 fő volt jelen
• az együttműködések összértéke több mint 8,5 millió forint
• a legnagyobb felajánlás 1,2 millió forint értékű tanácsadási szolgáltatás
Nem pénzbeli felajánlásokról, adományokról van viszont szó: a résztvevő szervezetek a meglévő erőforrásaikat (szaktudás, kapcsolati tőke, infrastruktúra, tárgyi eszközök) viszik a Piactérre, és így olyan projektekről köthetnek megállapodásokat, amelyek szerves részét képezik saját társadalmi felelősségvállalási politikájuknak. A program játékszabályához még hozzátartozik, hogy a projekteket a partnerek 6 hónapon belül elkezdik megvalósítani.
Szőke Cecília, a rendezvény házigazdája, a KPMG CR-menedzsere elmondta: „A KPMG-Piactéren 66 együttműködési szándéknyilatkozatot írtak alá a résztvevő szervezetek, ezek között szerepel szakmai támogatástól kezdve közösségépítő programokon át az anyagi és tárgyi adományozásig számtalan konkrét megállapodás, ötvenezer forinttól 1,2 millió forint értékben. Bár csak a tervezett projektek mintegy feléhez kapcsoltak pénzbeli értéket a megállapodó felek, azok értéke így is eléri a csaknem 9 millió forintot.”
Robert Stöllinger, a KPMG vezérigazgatója a rendezvény megnyitóján kiemelte, hogy a KPMG társadalmi felelősségvállalás-, azaz CR-stratégiájának részeként elindított Piactér-projekt újszerű Magyarországon; a külföldön évek óta sikeresen működő programot az üzleti és a non-profit szektor együttműködésére dolgozták ki, lehetőséget adva a szervezetek találkozására, illetve a két szektor kapcsolatépítésére.
A projekt értékelését követően a KPMG rendszeresen, évi 1-2 alkalommal meg kívánja rendezni a KPMG-Piacteret, egyre nagyobb számú résztvevővel.