A blog néhány, a Google keresőhirdetési platformjával, az AdWords-szel foglalkozó Google-munkatárs, azaz „Guglista” kezdeményezésére jött létre. Az írások témája elsősorban az ő érdeklődési körüket és szakmai területüket fedi le. A sajtóközlemény szerint időről időre várható lesz vendégszerzők megjelenése is.
A blog első bejegyzéseiben szó esik a hirdetési ökoszisztémáról, a konverzióról, a webmesterekhez intézett hasznos tanácsokról, illetve a keresőben tapasztalható vásárlási ciklusról is. Az írások közös vonása, hogy a hangsúly minden esetben a hirdetések megtérülésén van. A kérdéseket a Google saját hirdetési rendszerén (az AdWords-ön) keresztül dolgozza fel.
Az a közleményből, illetve a blogból nem derül ki, hogy a jövőben más keresőmarketing megoldásokkal is foglalkoznak-e majd az írások.
Az Inside AdWords Magyarország blog az alábbi címen érhető el: http://adwords-hu.blogspot.com