Üzleti tippek

Céges telefonhálózat a felhőben

Az Invitel IP Centerrel akár 30 százalékkal is csökkenthetőek a telekommunikációs költségek – a kereskedelemben is.

Az Invitel a kis- és nagykereskedelemben is megbízható ICT-támogatást nyújt a POLUS-COOP Zrt. számára. A 14 milliárd forint árbevételű társaság a Dunántúl egyik legnagyobb lefedettséggel rendelkező, magyar tulajdonú kereskedelmi hálózata, a COOP-üzletlánc partnere. A regionális cég 49 telephellyel rendelkezik, amelyek összeköttetése kulcsfontosságú a hatékony működés érdekében, hiszen a boltok ellátásában alapvető szerepet játszik.

„A társaság számára kiemelten fontos, hogy az ország minden területén azonos színvonalú szolgáltatást nyújtson, amelynek elengedhetetlen része, hogy számos telephelyünk összeköttetése korszerű és akadálymentes legyen” – mondta György László, a POLUS-COOP Zrt. gazdasági igazgatója.

Az Invitel infokommunikációs partnerként ennek a kapcsolatnak a kialakításában segít korszerű hang-, adat- és IP Center szolgáltatásaival. A 2000 óta tartó együttműködés keretében kezdetben a szolgáltató hagyományos analóg, valamint ISDN2- és ADSL-szolgáltatásokat biztosított.

Az elmúlt néhány év fejlesztéseinek köszönhetően az Invitel optikai hálózaton keresztül nagy sebességű bérelt vonali internetet alakított ki a POLUS-COOP Zrt. központjában. A 49 bolt és a központ közötti ingyenes kommunikációt pedig az IP Center telekommunikációs szolgáltatás biztosítja – tette hozzá Priskin József, a kereskedelmi társaság IT-vezetője.

Telefonközpont a felhőben

Nem minden cég szeretne beruházni fizikai alközpontra, hiszen annak kiépítése jelentős költségekkel jár, míg üzemeltetése külön kapacitást és munkaerőt igényel. A POLUS-COOP Zrt. számára is az IP Center bizonyult az ideális megoldásnak, amellyel kedvező percdíjak mellett a társaság rugalmasan változtatható hangalapú szolgáltatáshoz jutott.

A „felhőben” üzemeltetett modern alközponti megoldás bérleti konstrukcióban érhető el, és rövid idő alatt kiépíthető a telephelyek és a különböző osztályok összekapcsolásához. Az IP Centernél a telefonmellékek száma egyszerűen és gyorsan változtatható, így mindig csak annyi asztali telefonkészülék lesz a cégnél, amennyire éppen szükség van.

A távmunkában is segít

A szolgáltatással nem jelent akadályt az üzlettől való távoli munkavégzés sem, mivel az asztali okostelefonhoz számítógéppel, illetve mobiltelefonnal is csatlakozni lehet. További előny, hogy a rendszerek megfelelő működését a szolgáltató „észrevétlenül” biztosítja, így az igénybe vevő cég teljes mértékben a saját üzleti tevékenységére tud fókuszálni. Az IP Centeren keresztül 150 darab direkt és 100 virtuális melléket használ a POLUS-COOP Zrt., speciális szolgáltatásként a vállalat számára PIN kód rendszert is kifejlesztett az Invitel.

(x)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik