Az ügyfelek körében végzett felmérés szerint a postai úton feladott üdvözlőkártyákat még mindig sokan használják, de egyre nagyobb teret nyernek a modernebb eszközök is. Papíralapú képeslapot a megkérdezettek 40 százaléka küld, míg az e-mailt közel 20 százalékuk, az SMS-t pedig több mint 30 százalékuk veszi igénybe a karácsonyi üdvözletek elküldéséhez.
A 35 év alatti korosztály fele az interneten keresztül üdvözli ismerőseit, ugyanakkor töretlen népszerűségnek örvend a telefon és a személyes látogatás.
Korcsoporttól függetlenül a megkérdezettek több mint 80 százaléka hívja fel közelebbi szeretteit az ünnepek alkalmából, és közel ugyanennyien keresik fel a rokonokat, barátokat.
Az Invitel a karácsonyi készülődés jegyében a lakossági ügyfeleket célozza meg. Promóciójukban a vállalat egyszeri bruttó 10 000 forintot elenged minden új lakossági ügyfél havi díjából, aki most fizet elő a tévé-, internet- és telefonszolgáltatások közül kettőre vagy mindháromra Invilág-csomagban – kétéves szerződéssel. Az új előfizetők 90 napig díjmentesen próbálhatják ki a társaság legújabb tematikus tévés minicsomagjainak egyikét és egy vírusvédelmi szolgáltatást is. (x)