Csütörtökön Kisteleki István, a Magyar Labdarúgó-szövetség elnöke és Derek Hopkins, a cég vezérigazgatója látta el kézjegyével a megújított kontraktust, amelynek anyagi részleteit nem hozták nyilvánosságra. A megállapodás értelmében a támogatásért cserébe az MLSZ vállalta, hogy a felnőtt és az U21-es válogatott évente nyolc-nyolc mérkőzést játszik, amelyből négy-négy Magyarországon lesz, illetve exkluzivitást garantál partnerének a sörgyártók között. “Köszönet jár a Borsodi Sörgyárnak a kitartó támogatásért, amelynek nagyságrendje igen nagy ebben a nehéz időszakban” – mondta Kisteleki.
“A futball a legnépszerűbb sportág, büszkék vagyunk, hogy támogathatjuk a magyar válogatottat, már csak azért is, mert a sörfogyasztók többsége, különösen szereti a futballt. A szerződés időtartama mutatja, hogy elkötelezettek vagyunk a labdarúgás iránt” – jegyezte meg Hopkins, aki hozzátette, a 2003-as szerződés óta azt tapasztalta, az MLSZ inkább többet akart nyújtani a vállaltaknál, ezért is döntöttek a hosszabbítás mellett. A korábbi multinacionális szponzorok eltűnésével kapcsolatban újságírói kérdésre Kisteleki a következőt válaszolta:
“Az én elnöki regnálásom alatt ezektől a cégektől egyetlen forint sem érkezett be a szövetség számlájára. Azok a szerződések nem a magyar labdarúgás érdekeit szolgálták, de erről inkább Bozóky Imre korábbi MLSZ-elnököt, Berzi Sándor korábbi főtitkárt és Lothar Matthäus korábbi szövetségi kapitányt kellene megkérdezni.” Kisteleki a Puskás Ferenc-stadionban szombaton 19:45-kor kezdődő Törökország elleni Európa-bajnoki selejtező jegyáraival kapcsolatban megjegyezte: “Nem lesz árcsökkentés, mert ez magasabb színvonalú találkozó lesz, mint például a Real Madrid tavalyi budapesti fellépése, amely leginkább büfémeccs volt. A novemberben Székesfehérváron sorra kerülő Kanada elleni barátságos találkozó belépői pedig nem érik majd el a norvégok elleni Eb-selejtező árszintjét sem.”