Élet-Stílus

Az internet előtt kezdjük az utazást

A magyar utasok 88 százaléka már az internetről szerzi be az utazáshoz szükséges információkat: a megkérdezettek 47 százaléka szállást, programokat, színház- és mozijegyet, 37 százalékuk pedig repülőjegyet is a neten keresztül foglalt tervezett útjához.

A hg.hu és a brit nemzeti légi társaság felmérése szerint a könyv, a CD és a DVD után a repülőjegy a negyedik legnépszerűbbb online termék Magyarországon. A légitársaság felmérése szerint a magyar utazóknak 5 perc 4 másodpercre volt szükségük a foglaláshoz.

A folyamatosan csökkenő tendenciát mutató „tranzakciós idő” ellenére a felhasználók 20 százalékát, azaz minden ötödik megkérdezettet visszatart az internethasználattól az, hogy egyes oldalak csak idegen nyelven érhetők el. Ezért egyes légitársaságok – mint a British Airways is – magyar nyelvű foglalási rendszert vezetett be.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik