Az idei naptárban még szerepel, de már szinte biztos, hogy elmarad az október 17. és 21. közötti időszakra tervezett Automobil 2007 a Népszabadság információi szerint. A vezess.hu kérdésére a Hungexpo vezetője nem erősítette meg a hírt, úgy nyilatkozott, hogy a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületével tárgyalásokat kezdtek a rendezvénnyel kapcsolatban.
Győző Gábor viszont, a Magyar Gépjárműimportőrök Egyesületének vezetője kérdésünkre úgy felelt, hogy nem marad el a kiállítás, csupán másik időpontban kerül megrendezésre, várhatóan a jövő év közepén. „A forgalom visszaesése miatt az importőrök most inkább direkt marketingre költik a pénzt, mint kiállításra” – magyarázta Győző Gábor, majd hozzátette. „Szerződésünk nincs a Hungexpóval, csupán együttműködési megállapodás, amely mindkét fél részére lehetővé teszi a rendezvény kihagyását. Egy csonka kiállítás egyik félnek sem lenne jó, sőt a lakosságnak sem.”

Túl sokba kerül? (vezess.hu)
Korábban évente, majd egy ideje kétévente rendezték meg a Budapesti Autószalont, amit a páros években váltott az Autótechnikai Kiállítás, előbbi az autógyártók, utóbbi a kapcsolódó ágazat seregszemléje. A legjobb idényekben kétszázezer körüli látogatója volt a rendezvénynek, sőt világpremiert is tartottak itt.
A Népszabadság információja szerint a budapesti autószalonon átlagosan tízezer forintba került egy négyzetméternyi fedett terület bérlése, amit azért sokalltak az importőrök, mert nem állt arányban a szolgáltatásokkal. Az újság információi szerint a piacvezető márkák átlagosan százmillió forintnál többet költöttek az egy hétnél rövidebb rendezvényre, de volt 150-200 milliós számla is.
