Élet-Stílus

Egyre fontosabb reklámeszköz a mobil

Folyamatosan új szolgáltatásokkal találkozunk mobilkeresőkben vagy mobilszolgáltatók oldalain. Milyen kihívásoknak kell megfelelnie egy-egy piacképes megoldásnak? Konkrét példák mellett, általános környezettanulmányokon keresztül adnak választ a kérdésre ismert szakmabeliek a IV. Magyarországi Mobil Konferencián.

A Sanoma Budapest székházában kerül megrendezésre november 14-én a IV. Magyarországi Mobil Konferencia. A rendezvény egyik témája az új mobilszolgáltatások irányvonalai, a mobiltelefonon történő hirdetési megoldások lesznek.

A mobilszolgáltatások kapcsán új üzletek, üzleti modellek alakultak ki, amelyek leginkább a webes megoldásokhoz hasonlítanak, azonban figyelembe veszik, hogy a számítógépeknél a mobiltelefonok sokkalta személyesebb tárgyaink. A Google itthoni vezetője, a Magyar Telekom Nyrt. médiaszakértője és az MMA (Mobile Marketing Association) képviselője tart előadást arról, miként tud mégis terjedni a mobilszolgáltatások köre.

A másik téma a mobil biztonságé. Matjaz Rozman a Halcom cég egyik mobilfizetési megoldását mutatja be. Ezt követően Ralph van Uden a Deloitte képviseletében a biztonságos mobil tranzakciókról ad elemzést, majd Vilmos András az európai SEMOPS-projekt tapasztalatait tárja a hallgatók elé. Gere Péter, a Digitania szakértője pedig az első magyar LBS-alapú közösségépítő mobiloldalról ad tájékoztatást.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik