Élet-Stílus

Szemet vetett a Lafayette a Divatcsarnokra?

Ingatlanpiaci szereplők szerint a francia Lafayette áruházlánc is érdeklődik az Andrássy úti Párizsi Nagyáruház (ma Divatcsarnok) iránt - írta a Napi Gazdaság.

Az áruház rendkívül vonzó a luxusmárkákat kínáló cégek számára, amelyek egyre nagyobb számban szeretnének megjelenni a világörökség részét képező Andrássy úton. A már megnyitott Zegna és Louis Vuitton butik után hamarosan nyit a Gucci, kijelölte üzletét a Burberry és jönne a Chanel, illetve a Dior is.

A Lafayette láncban olyan ünnepelt divattervezők márkáit vásárolhatják meg a vevők, mint a Prada, a Lacroix, a Versace, a Ralph Lauren, a Jimmy Choo, az Agnés B. és a Dolce & Gabbana.

A Divatcsarnok a tervek szerint 2008 második felére készül el, és a csaknem 5500 négyzetméter területet kínál a leendő bérlőknek. A tervek szerint az első két szintet elfoglaló kereskedelmi felület mellett a felső három szinten irodahelyiségek is lesznek – olvasható a lapban.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik