Digitális névjegykártyán reklámozza a Laguna legújabb változatát a Renault. #<#A cég azért választotta ezt az újfajta reklámhordozót, mert a Laguna egyik újdonsága, hogy nem slusszkulccsal, hanem digitális kártyával indítható. A digitális névjegykártya, a card.21 körülbelül akkora, mint a papír alakú társa, csak sokkal több információt tartalmaz. A németországi H&A cég, a kártya európai forgalmazója internetes promóciós kampányokhoz ajánlja a korszerű terméket, mondván, az kiváló eszköz arra, hogy az ügyfél leüljön az internethez. A legkisebb kártyatípusra 32 megabyte információ fér, szöveges dokumentum, fénykép vagy videofelvétel formájában, a legnagyobb tárkapacitású kártyára pedig 100 megabyte. Magyarországon többek között a Multifilter cigaretta gyártója, a Philip Morris veti be kampányába, mert a reklámtörvény szigorítása óta új, ámde bonyolultabb utakon kénytelen eljuttatni üzeneteit a fogyasztókhoz. A CD- vagy DVD-olvasóba helyezendő kis kártyán játékokkal csábítják a fogyasztókat a számítógéphez, s a játékokon keresztül reklámozzák a cigarettát.
A Minolta cég pedig dolgozóinak adja a műanyaglapocskát, amelyen az oktatási anyagok szerepelnek, multimédiás feldolgozásban. Magyarországon még csak néhány hete van forgalomban a card.21, s ez idő alatt sok cég érdeklődött már iránta. Igazi fénykora azonban valószínűleg akkor jöhet el, amikor majd mobileszközökbe (személyi titkárnőkbe, mobiltelefonokba) is be lehet helyezni.