Geszti Péter cége készítette a jofogas.hu legújabb kampányához kapcsolódó reklámfilmeket, amelyekben az apróhirdetési portál valós felhasználói beszélnek az oldalhoz kötődő élményeikről. Geszti a stábjával maga járta az országot, és kereste fel a reklámban szereplő embereket az otthonukban. A videókat bemutató mai sajtótájékoztatón az is kiderült, hogy az X-Faktor egykori mentorának családja is aktív felhasználója az oldalnak.
“A feleségem nagyon elmélyült tudománnyal rendelkezik az internetes apróhirdetések terén. Kifejezetten szereti ennek a kényelmét, a gyorsaságát és az egyszerűségét. Rendszeresen vásárol mindenfélét, egyre többször kapom rajta, hogy böngészi a hirdetéseket” – mesélte e Hír24-nek Geszti Péter, aki vásárlóként is használta már a rendszert.
Fotók Berecz Valter
“A régi nappali bútorunk egy jelentős részét adtuk el az oldalon. Két kanapét, foteleket és puffot is meghirdettünk, és egy nap alatt úgy elvitték, mint a szél – úgy, hogy azt sem tudták, hogy tőlünk veszik. Aztán kicsit biztos náluk is felértékelődött a kanapé, főleg amikor eljöttek hozzánk, és együtt cipeltük ki az autójukba” – mosolygott a reklámszakember.
A Jófogás mai sajtótájékoztatóján egy másik újdonságról, az offline találkozási pontokról is szó esett. A cég ugyanis az országban elsőként nyitott olyan “üzleteket”, amelyekben a felhasználóknak lehetőségük nyílik lebonyolítani a tranzakciókat. Budapest három pontján elektromos áram, internet, próbafülke és segítség várja azokat, akik aluljáró és kapualj helyett kulturált környezetben, ingyenesen szeretnének találkozni a másikkal. A fix találkozóhelyek mellett a cég tervezi, hogy mozgó vagy átmeneti pontokat is nyit a későbbiekben.