A Magyar Hírlap Ikarus-trolikról szóló írásában emlékezetet, hogy a járművek egyik különlegessége az akkumulátoros önjáró képesség, azaz rövid távon áramszedő nélkül is tudnak közlekedni.
Az Ikarus-Skoda konzorciuma 2014 szeptemberéig 13 új trolibuszt szállít Szegedre, a városnak szánt jármű a hajtást kivéve – amelyet a Skoda szállít -, száz százalékban magyar fejlesztés.
Fórián István, a Magyar Autóbuszgyártó Klaszter elnöke a lapnak elmondta, hogy a szegedi projekt azért fontos a klaszter tagvállalatai számára, mert a magyar piacon szerzett referenciákkal lehetséges a külpiacokon történő megjelenés akár végtermékkel, akár beszállítással, akár gyártási együttműködés révén.
A magyar gyártók világszínvonalú járművekkel rendelkeznek, ez a legutóbbi járműbemutató alkalmával is kiderült – olvasható a lapban.
Közben az utolsó fázisába ért az első Ikarus-troli szerelése Székesfehérváron, hamarosan kezdődik a hajtásrendszer beépítése.