Úgy tűnik, már nem volt szükség a közmédiában az egy évvel ezelőtt elkészített óriási logókra, így az MTVA illetékesei azokat egyszerűen kidobták a III. kerületben az utcára.
Az óbudai közmédiás szemetelésről a Járókelő.hu egyik olvasója képeket is készített. Az oldal hozzáteszi: egyelőre nem tudni, hogy közterület-foglalási engedélye van-e az MTVA-nak, mindenesetre az illetékes önkormányzattól megkérdezik.
Fotó: jarokelo.hu
103 millió
Pontosan ennyibe került a közmédia múlt évi arculati megújítása. A Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap tavaly azt mondta, ez a 103 millió tartalmazza:
– az arculati elemek tervezésének, előállításának költségeit,
– a különféle díszlet- és egyéb elemek megalkotását,
– a szobrok építésének és mozgatásának díját,
– 26 forgatási nap teljes költségét,
– az egyenként 800 kg súlyú, 5 méteres arculati “land art” elemek megépítését, a további 2 méteres “land art” elemek elkészítését,
– az arculatot bemutató rendezvény és a logókat bemutató roadshow eddig rögzített teljes költségvetését,
– azokat az eljárási díjakat, amelyek az arculati elemek védjegyeztetését ellentételezik.
Böröcz István, az MTVA vezérigazgatója 2012. július végén mutatta be a közmédia új imidzsének gerincét adó köröket, mondván: “Az arculatváltás egyben a közmédia közösségi médiává válásának első állomása.”