A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) közlése szerint az egyiket 25+10 darab dízel midibusz – vállalkozó általi – beszerzésére és üzemeltetésére írta ki a BKK, amelyet az Orangeways nyert meg, mint egyedüli érvényes ajánlattevő. Az eredményhirdetés már lezajlott, de még nem kötöttek szerződést.
A másikat az I. kerületi önkormányzattal írta ki a BKK 16 dízel midibuszra, ennek nyertese a török Karsan Otomotiv lett a megajánlott ATAK típusú midibuszával, ezeket a budai Várban és vonzáskörzetében használnák. A szállítói szerződést aláírták, amely az uniós forrásokat biztosító támogatási szerződés szignálásával lép hatályba.
A harmadik pályázatot a Siemens-Rampini nyerte 7+14 darabos elektromos buszflotta szállítására, amelyet szintén az I. kerületi önkormányzattal írt ki a BKK. A vállalkozási szerződést megkötötték, a hatályba lépés feltétele az uniós forrás felhasználását jóváhagyó kormányzati döntés megléte, de ez egyelőre nem született meg.