A beruházó azt vállalta, hogy augusztus 24-ig átépíti a metróvégállomást, és új buszvégállomást alakít ki. Az építő R-Co Zrt.-nek a BKV szerint biztosítania kellett volna augusztus 5-én a forgalomtechnikai buszpróba lehetőségét az új végállomás területén, de a beruházó az autóbusz-végállomás burkolatával, egyéb szerelési munkáival a vállalt határidőre sem készült el teljes körűen.
A BKV közlése szerint hiányos volt az út- és járdaburkolat, helyenként hiányzott a fugázás, míg máshol a többletfugaanyag okozott jelentős porfelhőt. A peronokon állványok és felhalmozott építési anyagok találhatók, a végállomás utasforgalom lebonyolítására alkalmatlan. Mivel a teszt ideje alatt is folytak kivitelezési munkák, a próba nem lehetett teljes.
A végállomás üzembe helyezésének feltétele, hogy a végállomásra vezető három út mindegyike elkészüljön. A BKV tájékoztatása szerint viszont jelenleg csak a Lehel út felől bevezető út használható, sem a Vak Bottyán utca, sem a gyorsforgalmi út felé nem tudnak az autóbuszok elindulni, mert azok kivitelezése még el sem kezdődött. A Sibrik Miklós út-Vak Bottyán utca jelzőlámpás csomópont félkész állapotban működik, miközben az autóbuszok döntő többségének itt kell áthaladnia.
A közlés szerint a metró- és az autóbusz-végállomás közötti gyalogos-felüljáró közel áll az előírt készültséghez, de tiszta, korláttal elkerített gyalogosútvonalak nem vezetnek végig az építési területen, így a Budapesti Közlekedési Központ és a BKV nem vállalja, hogy a kivitelezés alatt álló terület közepére utasokat szállítson.