Belföld

600 millióból lesz szerethető a kormány

Az úgynevezett értékközpontú kommunikáció célja, hogy az állam "újra bemutatkozzon" a közössége tagjainak.

A Bell & Partners Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. szervezheti meg a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium (KIM) lakossági tájékoztató kampányait 600 millió forint (480 millió forint plusz áfa) keretösszegben – írja a Napi Gazdaság. A cég nyerte meg ugyanis a KIM médiastratégia-alkotási, médiatervezési és -vásárlási, reklámügynökségi, illetve online kommunikációs feladatok elvégzésére kiírt közbeszerzési eljárását – derül ki a tárca honlapján közzétett szerződésből. A megállapodás a keret kimerüléséig, de legfeljebb egy évig hatályos. A cég fogalmazza meg az üzeneteket és szervezi meg a kapcsolódó rendezvényeket is.

A következő időszakban a kormányzati kommunikáció célja, hogy az állam “újra bemutatkozzon” a közössége tagjainak, valamint az értékközpontú kommunikációval a kormányzati döntések és ez által a kormányzat is szerethetővé váljanak – áll a szerződés részét képező kommunikációs stratégiában. Ezt stabil értékrendet közvetítő üzenetekkel kívánják elérni (mint jó állam, erős gazdaság, ügyfélbarát közigazgatás).

A kormányzati kommunikáció eddig alapvetően egyirányú volt, nem adott lehetőséget a visszacsatolásra, így számos üzenet nem ért célba, mert ezek a “kinyilatkoztatás”-jellegű megnyilvánulások fokozták az emberek passzivitását és növelték a politikától való távolságtartásukat. A kommunikációban ezért olyan felületeket, platformokat nyitnának, amelyek teret engednek az interakciónak, és folyamatos visszacsatolási lehetőséget jelentenek.

AJÁNLOTT LINK:

Szerethetővé formálná magát a kormány (Napi Gazdaság)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik