Gazdaság

Gyerekcipőben

Aki az interneten szeretne tájékozódni, netán már vásárolni a hazai hipermarketekből, az még ne számítson csodára. A Metro, a Cora, az Auchan – oldalai csaknem egy kaptafára készültek. A fő helyen az aktuális akciókkal ismerkedhetünk, de cégtörténet, cégismertető (az áruházak adataival), üzleti filozófia, állásajánlat is megtalálható valamennyin, csakúgy, mint a panaszláda szerepét is ellátó e-mail cím. Kisebb különbségek persze akadnak. Kellemetlen meglepetés, hogy a “nagykeres” Metro akciós árait csak a kártyaszámmal lehet megtudni, a Cora pedig hiteles vásárlási lehetőségét is “hirdeti” oldalán, de továbblépve csak egy szó szerepel: Credigen. Hogy melyik hipermarket a legolcsóbb, ezt az árérzékeny vásárló csak külön egy-egy termék esetében döntheti el. Általában egyre közelítenek egymáshoz a riválisok árai, amit legfeljebb az aktuális akciók változtatnak meg ideig-óráig. Néhány műszaki cikk esetében támpontul szolgálhat a Fotexnet (fotexnet.hu) ár-összehasonlítása. –

Ajánlott videó

Olvasói sztorik