Gazdaság

A Szépművészeti Múzeum is Superbrand lett

Bemutatták az idei év legjobb magyar márkáit.

A Superbrands díjátadáson bemutatták 2007 csúcsmárkáit, valamint az új, magazin formátumban megjelenő Superbrands kiadványt. A magyar márkaszakemberek az idén is több ezer vezető márka közül választották ki a díjazott csúcsmárkákat. Idén először átfogó fogyasztói kutatás készült a márkatudatosság felmérésére, és a programot széles körű médiakampány is kísérte.

Az esemény szervezői ugyanis különös figyelmet fordítottak a helyszín felelős kiválasztására, a nyomtatott anyagok elkészítésének módjára, a környezettudatosság szempontjainak érvényesítésére, a civil partnerek bevonására, a catering, a díszítés, a vendégek mozgatása során felelős szempontok érvényesítésére, valamint az esemény jellegéhez kapcsolódó felelős részelemek kidolgozására.

Az idén magazin formátumban és 100 ezer példányban megjelent kiadvány célja, hogy minél nagyobb fogyasztói körhöz jusson el, megismertetve a közönséget az adott márkák hiteles történetével, hátterével, identitásának lényegével. A Superbrands 2007 őszén nagyszabású kampányt indítottak a magyarországi szupermárkák népszerűsítésére. A programot bemutató hírek mellett közterületi eszközökön, a nyomtatott és az online sajtóban, televízióban és rádióban is megjelennek a magyarországi Superbrands márkabemutató hirdetései.

A magyarországi csúcsmárkák kiválasztásának alapját a Magyar Szabadalmi Hivatal évről-évre bővülő „PIPACS” adatbázisa adja, amelyben közel 50 ezer védjegybejegyzés található. A marketing szakma, a média és a tudományos élet képviselőiből álló szakértői bizottság ennek az adatbázisnak a szűkített, változatából választotta ki a 2007-es év magyarországi Superbrandjeit.

A kiválasztást és értékelést végző Superbrands Szakértői Bizottság az elmúlt két évhez hasonlóan ezúttal is 15 taggal működik, melyben helyet kapott egyebek mellett a Magyar Reklámszövetség, a Magyar Közterületi Reklámszövetség, a Lobbi Szövetség és a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének elnöke, valamint a Sláger Rádió és a VIVA TV vezérigazgatója, továbbá reklám- és pr ügynökségek vezetői képviselik a szakmát.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik