A T-Online tartalomszolgáltatással foglalkozó üzletága – a 2007. év elején meghirdetett Magyar Telekom Csoport egészét érintő stratégia megvalósításának egyik kiemelten fontos állomásaként – megújul, és október 1-től [origo] Média és Kommunikációs Zrt. néven önálló kommunikációs és médiacégként végzi tevékenységét.
„A változás előnye, hogy az ország két legnagyobb portálját – az [origo]-t és az iWiW-et, valamint számos egyéb webes szolgáltatást – működtető cég ezentúl a telekommunikációs szolgáltatásokat biztosító üzletágtól különválva lényegesen szélesebb fókusszal, hatékonyabban és innovatívabban tudja az online és offline kommunikációs és médiapiacot kiszolgálni, azok fejlődését elősegíteni” – mondta az átalakulásról Fischer András, a [origo] Zrt. vezérigazgatója.
„Mivel szolgáltatási portfoliója rendkívül sokrétű, a megújuló vállalat tevékenysége nem lesz azonos egy klasszikus webes céggel, hanem minden platformon üzemeltető és fejlesztő, tartalom- és szolgáltatás menedzsmentcéggé válik.
Célunk éppen ezért, hogy rövid időn belül partnereink, „médiafogyasztóink” igényét kiszolgáló, innovatív, széles „választékkal” rendelkező, a multiplatformitásra törekvő, a kihívásokra gyorsan és kreatívan válaszoló vállalatot alakítsunk ki” – tette hozzá a vezérigazgató.
