Gazdaság

A Molnak az OMV reklámja sem tetszik

A Mol megtévesztőnek és etikátlannak tartja az OMV legújabb reklámkampányát, felszólítja az osztrák céget, hogy a Mol nevét ne szerepeltesse reklámjaiban, egyben a PSZÁF-hoz és a versenyhivatalhoz fordult az ügyben.

A Mol megtévesztőnek és etikátlannak tartja az OMV legújabb reklámkampányát, amely az OMV kéretlen, a Mol Igazgatósága által ellenségesnek minősített és egyhangúlag elutasított megkeresését kevésbé ismerők számára azt sugallja, hogy a két versenytárs erőit egyesítve kíván a jövőben fellépni a piacon – áll a magyar társaság közleményében.

A Mol megítélése szerint a reklámkampány megtévesztő, mert szövegével és a Mol nevének említésével az sugallhatja, hogy a két cég között az egyesüléshez vezető szorosabb együttműködés van kialakulóban. A társaság leszögezi, hogy semmilyen – az egyesülést célzó – megállapodásról nem tárgyal az OMV-vel, és versenyjogi szempontból rendkívül aggályosnak tartja az OMV elképzelését.

A Népszabadság szeptember 17-i számában jelent meg a hirdetés, amelyen egy lapon szerepel a kérdés: Ki kerülhet vezető szerepbe Közép és Dél-Kelet Európában? Alatta pedig a válasz: Mol és OMV, együtt. Érdemes beszélnünk róla!

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik