Az iPod és más zenelejátszók terjedésével egyre inkább nő az interneten digitális formában terjesztett rádióadások népszerűsége. Az Apple zenekészülékének neve alapján podcastingnak keresztelt új média az interneten megjelenő új tartalom közvetítésére használó technológiára, az RSS-re épül, amelyet híroldalak, de blogok is használnak olvasóikat kiszolgálva.
A blogok magának a podcasting szó népszerűsítésének is hatékony eszközei voltak. A csupán egy éve ismertté vált kifejezésre a Google hozzávetőlegesen 100 millió (!) találatot jelez. S immár a politikusok is felfedezték a műfajt: John Edwards a 2004-es demokrata párti előválasztások egyik jelöltje az idén tavasszal indította el saját adását, Bush elnök fehér házi beszédeit pedig a nyár óta el lehet érni RSS-n keresztül. A témák változatosak: technológiától zenéken át filmkritikákig sok minden hozzáférhető, de egyházak és múzeumok is használják ezt az eszközt saját népszerűsítésükre. Mint az internettel kapcsolatban jellemző, a „felnőtt témák” is megtalálták ezt a műfajt: az ilyen adásokat a podnography kifejezéssel illetik.