A Panasonic “Taxi” című reklámfilmje a reklámszakma egy újabb elismerésében részesült. A világ legkisebb hordozható DVD-jét hirdető spot az RMB Hungary Award és az Ad Age The Best után a 2. Arany Penge Kreatív Reklámfesztiválon is díjat nyert. A Nexus Reklámügynökség alkotása a kereskedelmi kategóriában – a reklámfilm egyedi alkategóriában – kapott Ezüst Penge Díjat.
A Magyarországi Reklámügynökségek Szövetsége (MaRS) által kiírt versenyre 36 ügynökség 188 érvényes pályázata érkezett be.
A hazai sikereknek köszönhetően a Panasonic reklámfilmje a júniusi “Cannes Lions” 2001 Reklámfesztiválon kívül az amerikai Ad Age The Best nemzetközi versenyen is versenybe száll.
A Panasonic – a japán Matsushita konszern legismertebb márkaneve – mindegyik termékkategóriájában a világ élvonalához tartozik. A céghez kapcsolódó további márkanevek a Technics, a Ramsa és a National. A világ szórakoztató elektronikai iparágának egyik vezetőjeként kiemelkedő eredményekkel büszkélkedhet a Panasonic, elsősorban a DVD- és plazma technológia terén. Ezen túlmenően a telekommunikáció területén is jelentős szerepet tölt be alközpontok, GSM eszközök és a harmadik generációs mobil rendszerek fejlesztőjeként és gyártójaként.
A Matsushita 1994-ben alapította meg a Panasonic Magyarországot, amely elsősorban szórakoztató elektronikai termékeket, telekommunikációs berendezéseket, ezen belül telefon alközpontokat és mobilkészülékeket, valamint irodatechnikai termékeket, illetve professzionális berendezéseket, így például zárt láncú videó-rendszereket forgalmaz. A Panasonic Magyarország árbevétele 2000-ben meghaladta a 14,4 milliárd forintot. Ennek 59 százaléka a szórakoztató elektronikai termékek eladásból származott, mely szektorban a Panasonic Magyarország Kft. 18 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik. A magyar cég piacvezető továbbá hifi komponensek, videomagnók, a mini DV kamkorderek és a hordozható audio termékek területén.