A Multi M Stúdió egy interaktív kvízjátékot mutatott be ez alkalomból az AstraZeneca megbízásból.
A rendezvényen a gyógyszergyár három jól bevált, elismert készítményét, a Meronem, Naropin és Diprivan szereket kívánta megismertetni a résztvevőkkel. Tekintve a konferencia jellegét és a célcsoport összetételét, a multimédia gazdag tárházából egy interaktív kvízjáték készítése volt a legcélravezetőbb. A játék nagy sikert aratott a résztvevők körében, mert a jól ismert memória játék alapjaira épül, és a nagyobb kihívás érdekében 2 játékosnak egymás ellen kell megmérkőznie. A játék folyamata és külsőségei természetesen a témához és a funkcióhoz lettek hangolva: az orvosi témájú képekből párt találó játékos csak akkor örülhet, ha a kapott szakmai kérdésre is helyesen válaszol. Igen jó hangulatot sikerült teremteni a játék segítségével, elérve közben a rendszert létrehívó eredeti célkitűzést, a készítmények maradandó formában történő részletes megismertetését.