Belföld

Napozás a weben

A L'Oréal Magyarország interaktív partnereként a kirowski készítette el a kozmetikai vállalat tematikus tanácsadó site-ját, a napozas.hu-t.

Az oldalt bevezető és a L’Oréal márkáit támogató speciális online kampányt szintén a kirowski dolgozta ki és kezeli.
A napozas.hu-t a kirowski a sunprotection.org vizuális és tartalmi elemeinek felhasználásával építette, a nemzetközi változatot megrendelő világcég magyar leányvállalatának kérésére. Az oldal célja, hogy látogatói mindent megtudhassanak a napfürdőzés veszélyeiről és a bőr egészségére ártalmatlan napozási módszerekről.
Az oldalt bevezető, a nyári szezon elejére időzített kampány technológiai és kreatív szempontból egyaránt úttörő jellegű online eszközöket alkalmaz. A reklámkampány különleges eleme a multilinkes flashbox, melynek felületén a felhasználó előre kiválaszthatja, hogy a céloldalak közül melyikre érkezzen a kattintás után.
A weboldal bevezetését két tartalommarketing-eszközzel is támogatja a kirowski ügyfele. A noklapja.hu a Napozás-oldal jótanácsait helyezte el oldalain, az írások végén a site-ra mutató linkekkel. A portál “Nyárigo” csatornáján a napozas.hu kabalafigurája ún. kurzorszponzoráció keretében tűnik fel: a megszokott nyíl mellett, azt követve a napszemüveges Nap Marci izeg-mozog.
Ide kapcsolódó hír, hogy az Origo Család+Egészség csatornája a L’Oréal tartalmainak és promócióinak teret biztosító Szépségápolás rovattal bővült egy hosszú távú, az új weboldal bevezetésétől független együttműködés keretében.
Korábban a kirowski készítette a L’Oréal Magyarország vállalati oldalát, és a Laboratoires Vichy márkasite-ot.
Novák Péter, a kirowski médiaigazgatója elmondta: “Sikerült olyan kommunikációs mixet alkotni, amely hatékonyan támogatja a napozas.hu bevezetését illetve a L’Oréal termékeit. Az aktuális kampánnyal, elemeinek rendkívüliségével a weben már régen otthonosan mozgó ügyfelünk, a L’Oréal online jelenlétének egy új fázisába érkezett.”

A kirowski a magyarországi interaktív piac vezető vállalataként elsősorban a webintegráció és az online marketing területein nyújt teljes körű szolgáltatást hazai és regionális ügyfeleinek. Az 1996-ban magánszemélyek alapította, immár 84 főt foglalkoztató cég legjelentősebb megbízói közé tartozik az Axelero, a Coca-Cola, a Conoco, a L’oreal, az OTP Bank, a Renault, a Westel és a Zwack Unicum.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik