A Termék-életciklus Megoldások integrált technológiával és szolgáltatásokkal kíséri végig egy-egy termék életét, a megtervezéstől a fejlesztésen át egészen a piacra kerüléséig. Az új üzletág, amelynek értéke meghaladja az 1 milliárd dollárt, az EDS ötödik szolgáltatási területe, az A.T. Kearney, az Üzleti Folyamatirányítás, az E-Megoldások és az Informatikai Megoldások mellett.
“A Termék-életciklus Megoldások üzletág létrehozása új piaci lehetőségeket nyit meg előttünk, így az EDS jelentős árbevétel-növekedésre számít a többi szolgáltatási területénél is”- mondta Dick Brown, az EDS elnök-vezérigazgatója.
A termék-életciklus menedzsment szoftverek és szolgáltatások piaca gyorsan növekvő tendenciát mutat, 2001-ben a piac várható forgalma 17 milliárd dollár lesz, előreláthatólag 16-20 százalékkal növekszik majd évente, így 2005-re meghaladja a 35 milliárd dollárt.
Az EDS-ről
Az EDS, a világ vezető szolgáltató cége, ügyfelei számára a digitális üzleti megoldások stratégiai tervezését és kivitelezését végzi. Az EDS a világ legjobb technológiáit ötvözi, hogy támogathassa ügyfelei kulcsfontosságú üzleti tevékenységeit. Elősegíti növekedésüket, újszerű együttműködésüket, ügyfeleik bizalmának megszerzését és folyamatos fejlődésüket. Vezetői tanácsadó leányvállalatával, az A. T. Kearney-val közösen 55 országban szolgálja a világ vezető vállalatait és a kormányzati szektort. A cég 2000. évi bevétele 19,2 milliárd USD volt, részvényeit a New York-i (NYSE: EDS) és a londoni tőzsdén jegyzik. Az EDS Magyarország 10 éve a magyar piac vezető szolgáltatója, 550 szakemberrel segíti ügyfelei sikeres munkáját.
További információ: www.eds.com.