Az e-business szakmai lap célja, hogy az informatika, az internet világában felhasználói szinten már jártas döntéshozók számára napról-napra közérthetően bemutassa az e-business piaci lehetőségeit. A lap e-business portál formájában kizárólag az interneten jelenik meg.
Az e-kereskedelem.hu magyar nyelvű hírekkel, napi hírlevéllel, angol nyelvű e-business sajtószemle oldallal, három tematikus linkgyűjteménnyel, eseménynaptárral és egy e-szótárral igyekszik az olvasók e-business iránti érdeklődését kielégíteni. A lap saját fejlesztésű szerkesztőségi rendszert használ, mely megfelel a dinamikus tartalom menedzselés követelményeinek. A rendszer legnagyobb előnye, hogy frissítése webes felületről távolról is lehetséges. A kiadó már élvezi az elektronizált üzletvitel előnyeit.
Az e-kereskedelem induló kiadása Dani Istvánnal az ICON Számítástechnikai Kft. üzletág-igazgatóhelyettesével, Szeles Zoltánnal, a Capital Systems Informatikai Kft. ügyvezető igazgatójával valamint a CityReach két vezető munkatársával Piller Károly sales managerrel és Antal Péter market development managerrel közöl interjúkat. A saját anyagok használata a későbbiekben is megmarad: a honlap elemzőkből, kutatókból, fordítókból és szakújságírókból álló stábja önálló szellemi terméket hoz létre.
A portál bevezető online kampánya 10-12 site-on zajlik: a Lap.hu lapcsalád két tematikus (e-business.lap.hu és affiliate.lap.hu) rovatában, a She.hu, a Zene.net az ICQ.hu és a MagyarCitrom.hu oldalain, valamint a Pontpláza, a Chello, az Aranyoldalak, az RTL Klub Online, a Netkapu és a Pesti Est plázáiban.
“Rovataink felölelik az elektronizált üzletvitel valamennyi témakörét, az e-kereskedelemtől az online intézhető pénzügyeken át a közigazgatás elektronizálásáig. Szakmai lapunkban azokhoz a vállalati vezetőkhöz kívánunk szólni, akiknek stratégiai céljuk cégük üzletmenetének internetre vitele. Az e-kereskedelem.hu-t alapvető munkaeszköznek szánjuk az e-business-be történő kapcsolódásáért felelős döntéshozóknak.” – mondta Buruzs Tamás a lap főszerkesztője.