Ennyire tragikus reklám a világon nincs. Nem létezhet. Ha nem látnánk, nem hinnénk el.
A St.Josephben (Missouri) található East Hills pláza hirdetéséről van szó, amely az iskolakezdési időszak akcióira hívja fel a figyelmet. Nagyon durván.
Zenei képességek terén kihívásokkal küszködő embereket állítottak be egy mikrofonhoz, és ezek a muzikális analfabéták azt „éneklik”, hogy „új cipők”, „hajvágás”, „bakancsok és nadrágok”. Mindezt egy rettenetes szájdobos alapra.
A reklám annyira katasztrofális, hogy sokan azt gyanítják, az éneklő kreténválogatott mögött a legendás Rhett & Link páros áll; a kreatív duó ugyanis direkt borzasztó (annyira rossz, hogy már jó) hirdetésekben utazik, és a taktikájuk általában beválik. És ez esetben is működik a gagyirecept, ugyanis a plázareklám 2 nap alatt már közel 850 ezres nézettséget ért el.