Light

Rövid volt az öröm: a Rising Star kikapott

Rising-Star-musorvezetok(210x140).jpg (rising star, majka, ördög nóra)
Rising-Star-musorvezetok(210x140).jpg (rising star, majka, ördög nóra)

Nem örülhetett sokáig a TV2 a Rising Star múlt heti remekelésének: a mögöttünk álló hétvége ismét az RTL Klubé volt, a Rising Start még egy közepes vígjáték is lenyomta.

A Rising Star egy héttel ezelőtti hatalomátvétele után ismét az RTL Klub tehetségkutatója vitte a hétvégét mind a teljes lakosság, mind a kereskedelmi célcsoport körében, bár nem olyan nagy fölénnyel, mint amennyivel a múlt héten kikapott. A teljes lakosságból 1millió 225 ezer nézőt sikerült képernyő elé ültetni szombaton, míg a vasárnapi Rising Start 1 millió 208 ezer néző választotta, azaz mindössze 17 ezer főnyi a különbség szemben a Rising Star múlt hétvégi közel kétszázezres előnyével; akkor a Rising Start 1,4 millióan, az X-Faktort 1,2 millióan nézték.

Gondolhatnánk, hogy az X-Faktor belehúzott az alaposan beharangozott 100. adással, de inkább a Rising Star gyengüléséről, mint az X-Faktor erősödéséről beszélhetünk: a 18-49-es kereskedelmi célcsoportban a Rising Star valahol elveszítette nézői több mint 20%-át. Az egy héttel ezelőtti 528 ezres nézőszámához képest az elmúlt hétvégén mindössze 404 ezer néző volt kíváncsi a párbajokra, még az RTL Klub által vetített Adam Sandler-Jennifer Aniston vígjáték, a Kellékfeleség is könnyedén rávert majd’ 100 ezer nézővel (a filmet a 18-49-es célcsoportból 502 ezren nézték). Mindazonáltal a kereskedelmi célcsoportban a hétvégét megnyerő RTL Klub is veszített nézőt a múlt hétvégéhez viszonyítva: akkor 432 ezer néző csak a második helyre volt elég, most 415 ezer néző is elég volt az első helyhez.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik