Belföld

Indul a Xerox Docucolor iGEN3 értékesítése

A színes nyomdatechnika legjobb elméiből álló csapattal a háta mögött a Xerox Corporation bejelentette, hogy április 9-én megkezdi a rendelések felvételét új DocuColor iGen3TM digitális nyomdai berendezésére.

Szakmai körökben igen nagyra értékelik az 1 milliárd dolláros befektetés eredményeképpen létrejött, 100 oldal/perc teljesítményű új Xerox nyomtatót, amely az előjelzések szerint forradalmasítani fogja a digitális színes nyomtatást, hasonlóan ahhoz, ahogy a Xerox DocuTech tette a fekete-fehér nyomtatással az 1990-es évek elején.

Egy nemzetközi sajtó- és szaktanácsadói értekezleten Frank Steenburgh – a Xerox DocuColor iGen3TM Digital Production Press Business első elnökhelyettese és vezérigazgatója – hat indokot sorolt fel, amiért a berendezés sikeres lesz a piacon, így a a megfelelően képzett és tapasztalt szakembergárda; a termék, amely megfelel a vevők elvárásainak; az alkalmazási és mennyiségnövelő programok és a kiváló ügyféltámogatás.
“Az ipar sok éve vár a színes DocuTech-nek nevezett megoldásra,” – mondta Steenburgh – “én úgy hiszem, hogy az iGen3 piaci fogadtatása eléri és túlszárnyalja a DocuTech sikerét. Hetente beszélek a nyomdaipar olyan szereplőivel, akik alig várják, hogy feladhassák rendeléseiket a DocuColor iGen3-ra – és már nem kell sokáig várniuk.”

Steenburgh úgy gondolja, hogy az iGen3 piaci sikereinek alapja nem a berendezés által képviselt forradalmian új technológia, hanem az emberek, akik azt piacra viszik. Steenburgh gondosan kiválasztott egy 50 tagból álló csapatot, akik a DocuColor iGen3 értékesítését és beindítását vezénylik. A csapathoz tartoznak az eredeti DocuTech-csapat volt tagjai, színes technológiát és grafikai megoldásokat forgalmazó szakemberek, valamint a versenytársakról előzőleg tapasztalatot szerzett szakértők.

“Ez az elhivatott csapat a garancia arra , hogy az iGen3 a legjobb minőséget és a legmagasabb értéket nyújtja a vevők számára, miközben vállalkozásaikat termelékenyebbé és jövedelmezőbbé teszi” – mondta Steenburgh. “Csapatom tervei között az is szerepel, hogy a grafikai szolgáltatókat a nyomtató használatának első napjától több nyereséghez segítse.”

További sikertényezőt jelent a kitűnő ügyféltámogatás, valamint az alkalmazás és mennyiségnövelő programok, amelyek képzést és támogatást biztosítanak az agresszív piaci versennyel szemben. A Xerox bemutat egy marketing partnerprogramot is, amelynek célja, hogy a nyomdákat kiképezze, hogyan növeljék a nyomtatási mennyiséget azáltal, hogy felkeltik az igényt a digitális színesnyomtatás iránt a piacon. Ennek keretében az ügyfeleket különféle témákban oktatják, mint például a digitális nyomdatermékek értékesítése, az 1:1 marketing, és a digitális alkalmazások munkafolyamatainak optimalizálása.
A SmartPress termékkonzultánsai segítséget nyújtanak majd a DocuColor iGen3 ügyfelek és más kereskedelmi nyomdák számára termelékenységük fokozásához és árbevételeik növeléséhez. Ezek a Xerox által biztosított tanácsadók a DocuColor iGen3 üzemeltetőkkel együtt fognak dolgozni annak érdekében, hogy befektetésük maximális időkihasználást és termelékenység-fokozást eredményezzen.

A DocuColor iGen3-ra a rendelésfelvétel első napja hivatalosan az IPEX 2002 nyomdaipari konferencia (április 9-17,Birmingham) – megnyitásának napja.

A Xerox standja a legnagyobb az IPEX-en; összmérete 6.500 m2, nagyobb, mint egy futballpálya. További mintegy negyven egyéb Xerox DocuColor, DocuTech és DocuPrint nyomtatót is be fog mutatni a Xerox, többek között a DocuColor 2000 sorozatot, amely az IDC szerint 55%-os piacvezető a 45 oldal/perc feletti teljesítményű színes lézermásolók/nyomtatók és a nagyteljesítményű digitális színes nyomtatási rendszerek piacán.

Steenburgh – akit gyakran a “DocuTech atyjának” neveznek – több, mint egy évtizeddel ezelőtt kapott megbízást arra, hogy indítsa útjukra a Xerox DocuTech fekete-fehér nyomtatókat. A DocuTech termékeket tartják az igény szerinti (on-demand) nyomtatási piac megalapozójának , amely több, mint 15 milliárd dollár bevételt hozott a Xerox számára.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik