Friderikusz Sándor 1993-ban egyévnyi rimánkodás után tudta csak elcsábítani műsorába a Dallas Jockey-ját, de ezzel magyarországi médiatörténelmet írt, hiszen az adást hatmilliónál is többen látták. A statisztikák szerint hazánkban körülbelül nyolcmillió ember tévézik, így annak idején tényleg szinte mindenki Larry Hagmant és a Friderikusz Show-t nézte.
Ha már sikerült meginvitálni a színészt, egy laza árukapcsolással egy reklámforgatásra is elvitték (hogy a produkció kiadásait és Hagman gázsiját kompenzálják), amit Friderikusz Sándor és Dömsödi Gábor közös cége készített. Jockey Ewing természetesen Kránitz Lajos kedélyes hangján szólal meg, és kifejti, egészen hazánkig kellett autóznia limuzinjával, hogy megfelelő olajat találjon: a MOL Carriert. Márpedig ha valaki, hát ő ért az olajhoz…